Tuesday, February 22, 2011

Summer Flies.

Kevadet, kevadet tahaks ja värve! :)
Õnneks oli salli tellijal armas erkkollane lõng. Sellest lõngast oli vaja kududa väike pitsiline sallike noorele neiule. Muster Summer Flies tundus sobivat.
Lõngaks sai siis tellija poolt toodud tundmatu üsna peenike lõng ja kaaslaseks talle leidsin sobiva Kid Silki. Salli suurus tuli 30 sm kõrgust ja 100 sm pikkust. Kudusin vardaga 3,0.
Lõnga nappusel tuli satsi osa teha 2 rida lühem ja loobuda kootud pikoost. Pikood oleks küll tahtnud proovida kududa, aga eks nüüd on põhjust veel üks sall teha. :)





Eriliselt meeldis mulle reljeefne pitsi osa. Mõnus kududa ja ilus.





10 comments:

  1. Niiii kevadine, õrn ja armas! Kevadised kollased liblikad ka sisse kootud:

    ReplyDelete
  2. Oi kuidas see sallike mulle meeldib...oleks aega, haaraks kohe vardad:)

    ReplyDelete
  3. Kaunilt kevadine ja õrnalt armas!

    ReplyDelete
  4. Mulle on ka see muster silma jäänud, et võiks proovida... Sinu oma on väga värske ja armas!

    ReplyDelete
  5. Vau! See reljeefne osa torkab tõesti kohe silma - hästi kaunist.

    ReplyDelete
  6. Väga ilus kevadine roheline, kaskede hiirekõrvad tulid meelde:)

    ReplyDelete
  7. Heli, Ülle, Triinu, Kai:), Meeli, Monika tänan.

    ReplyDelete
  8. Hästi vahva värv tõesti. Mulle meenutab ta pajuurbadel neid väikesi kollakaid tolmukaid. Varsti saabki neid juba looduses näha :)

    ReplyDelete
  9. Mõnusalt kevadine rätt - õhuline ja samas soe :) Viskaks kaela ja läheks kohe jalutama...

    ReplyDelete

Teie arvamus on mulle tähtis. Palun, jätke oma kommentaar. :)