Tuesday, November 16, 2010

Percy shawl.

See sall läheb kingituseks Mariale( MariaVladi) Meil on väike omavaheline vahetus. :)
Otsisin sobivat mustrit üsna kaua,kuni sattusin isetegijas pitssalli teemas sellele ilusale sallile.Ja kohe varsti ilmus blogis "Клуб Любителей вязания" salli kirjeldus ka vene keeles. Mulle meeldib see blogi. :)
Miks mulle just see sall silma jäi... Esimeseks meeldis mulle keskmine muster. Minu meelest meenutab ta tikandit meie rahvariietel.






Ja veel, sevas on sellel sallil nii nimetatud eesti nupud. :)



Need on detailid, nüüd siis sall ise ka.



Tehnilised andmed:
Lõng Linate Smytna Platinum 80% Virgin Wool 20% Alpaca 100g-750m
vardad 3,0. Proovisin oma uusi KnitPro vardaid, mina olen rahul. Väga mõnusad.
Salli kaal 70g, pikkus 196sm, laius 92sm.

11 comments:

  1. Ongi! Imevahva tähelepanek, eesti nupp muidugi kuulus üle ilma, aga need lilled ... ise poleks seda seost osanud leida! Mulle alati meeldivad lähivõtted kudumitest.
    Ja kaunis, kaunis muidugi!

    ReplyDelete
  2. Väga põnev ja uudne vaatenurk sellele sallile, olen seda mustrit küll enne näinud, aga sellist seost pole osanud kunagi leida. Väga ilus töö!

    ReplyDelete
  3. Sul kohe tulevad need imeõhukesed pitsilised asjad väga hästi välja! Ma pean veel tükk aega hoogu võtma, et midagi sellist proovima hakata...

    ReplyDelete
  4. Jälle üks kena sall sul valminud! Punane Percy tundub veel eriti pilkupüüdev! Sa sellest pahempidistel ridadel mustri kudumisest ära ei tüdinenud?

    ReplyDelete
  5. Heli,Monica, Helena, Meeli, tänan :))

    Pastab jah, mustreid uurides, et eesti nuppu kasutatakse pitsilistes sallides päris palju. See vahepealne muster hakkas mul silma ja südamesse :)) Võib olla selle pärast, et tahaks seda tikkida... aega ja oskusi napib :)
    Pahempidistel ridadel mustri jälgimine ei tüütanud, kuid kui see osa valmis ergutas teadmine, et varsti on sall valmis ;))

    Helena, julge pealehakkamine on pool võitu. Eks? :)

    ReplyDelete
  6. Nii minagi tahan ära märkida selle tikandiga võrdluse...terane tähelepanek!Imeilus sall!

    ReplyDelete
  7. Väga rikkaliku mustriga sall. Ja teostus on imekena!

    ReplyDelete

Teie arvamus on mulle tähtis. Palun, jätke oma kommentaar. :)