Saturday, July 11, 2015

Väike vankritekk.


Ühel ilusal päikselisel päeval läksin uudistama uut Woolminti poodi. Seal hakkas mulle ühel riiulil silma ilusat värvi lõng. Hirmsasti tahtis minuga kaasa tulla. Eks ma andsin kiusatusele järgi. Pealegi oli mul juba mõni päev mõtteis suvine vankritekk. Ja sobivat lõnga minu sahtlites- kastides ei leidunud, nagu ikka eksole. :) Ühesõnaga lahkusin poest 6 toki ilusa puuvillase lõngaga.


Koju jõudes  lõin kohe silmused vardale. Mustriks romantiline roosid rombides. Varsti oligi pehme ja naturaalne tekike valmis. Lõnga kulus küll vaid 4 tokki, aga küllap nendele kahele ka kasutust leian. 


Lõng Scheepjes Sunkissed 100% cotton, 50g-170m
vardad 3,0
teki suurus 78 x 78sm, lõnga kulu 200g

3 comments:

  1. Imeilus!
    Ma saan aru, miks sa ilma selle l6ngata poest tulema ei saanud. Ja sinu vormitud kujul on ta nüüd veelgi ilusam!

    ReplyDelete
  2. Õnnelikud on need lõngad, mis Sinu meeled võidavad ja oskavad endid Su poekotti sehkendada. Usun, et nad teavad vägagi hästi, et sel juhul on nende muudetud olemuse edasiseks saatuseks olla imetletud!

    ReplyDelete

Teie arvamus on mulle tähtis. Palun, jätke oma kommentaar. :)