Tuesday, January 6, 2015

Kohver.



Ühel kenal päeval nägin FB armsa lapilise kohvri pilti. Jah, viide oli ka, õpetusele. :)
Väga hea õpetus, selgete piltidega. Mis teksti puutub, siis google aitas. Pange tähele kui tore nimi on sel blogil. Viimasel ajal hakkavad sellised suure tähtsusega pisiasjad silma, nagu  teeg "koovadmitteainultvanaemad". On ju armas. :)
Aga kohvrist veel. Näitasin pilti tütrele ja selgus, et Mirtil on hädasti just sellist vaja. Sinna saaks ju nukuriided panna, kui Pärnu külla tullakse. Paremat põhjust pole vaja otsidagi. :))

Nii saigi pikkade pühade ajal see kohvrike õmmeldud. Mõõdud 28 x 38 x 12,5 sm.





Detailid on tepitud ja tugevdatud spets. kottidele mõeldud liimiriidega.

10 comments:

  1. Какое фото!!!! Волшебное!
    Диан, замечательный такой челоданчик для замечательной дамочки!:)

    ReplyDelete
  2. Väga armas kohvrike ja ma olen kindel, et ülivajalik lapsele :)

    ReplyDelete
  3. Väga armas kohver! Kas selline liimiriie on levinud igas tavalises kangapoes või peab seda ekstra tellima? Ma pole enne kuulnudki.

    ReplyDelete
  4. See on ju vägagi äge asi, mis sa oled meisterdanud.....jaa, peaks ka ikka õmblusmasinalt tolmu pühkima ;).

    ReplyDelete
  5. Õnnelik laps, kel on nii "õhust ideid püüdev" vanaema! :)

    ReplyDelete
  6. Очень красиво! Диана, с праздниками тебя и твоих близких! Мира и благополучия!!

    ReplyDelete
  7. Mul pole küll nukuriideid, mida oleks vaja ladustada aga selline kohver kulub ära igale noorele daamile :D Imeilusad pildid, sa kohe oskad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult ei anna see kohver mulle ikka rahu! Käisin nüüd ka originaali vaatamas ja tead mis: Sinu oma on palju- palju ägedam, kuidagi peenem, poshim noh :D

      Delete
  8. Kohver on üliäge aga see esimene foto, ma pole tükil ajal nii ilusat pilti näinud!

    ReplyDelete

Teie arvamus on mulle tähtis. Palun, jätke oma kommentaar. :)